SRPSKA TENISERKA NAPRAVILA PODVIG: Evo šta je Bojana Jovanovski uspela da uradi u Kini

October 21, 2015, 8:07 am

Srpska teniserka Bojana Jovanovski ponovo je u usponu. To je dokazala na turnirima u Aziji.

Namera mlade Beograđanke, koja će poslednjeg dana 2015. proslaviti 24. rođendan, je da sledeće godine dostigne vrhunac i što se igračke zrelosti tiče, ali i što se tiče plasmana na WTA listi. Ipak, san joj je da se domogne Olimpijskih igara u Rio de Žaneiru.

Za početak, Bojana Jovanovski se osvrnula na poslednje rezultate zabeležene na Dalekom istoku.

“Prvi put posle tri godine u kontinuitetu sam odigrala šest turnira i jako sam zadovoljna. Uspela sam da izvučem maksimum u ovom trenutku u finišu sezone, na azijskoj turneji, odigrala sam polufinale u Taškentu i Tijanđinu, a sada sledi odmor, pa pripreme za novu sezonu koja, već po tradiciji, počinje turnirima u Australiji”, sumira utiske Bojana Jovanovski.

Bojana je napravila pravi podvig na turneji u Aziji, kada je nakon odigranog polufinala u Taškentu, bez minuta odmora, iz kluba u kome se igrao turnir, otišla do hotela uzela stvari i zaputila se na aerodrom gde je imala let za Peking. U glavni grad Kine sletela je u 6:30, sa aerodroma otišla je do hotela gde je ostavila stvari i odmah se uputila na teren gde ju je čekao meč protiv Slovakinje Ribarikove. Pobedila je, a zatim, posle pola sata pauze, zaigrala i duel drugog kola u kome je savladala Amerikanku Dejvis.

Iako nije spavala više  30 sati, Bojana je u Pekingu igrala pet sati, dva meča i ostvarila plasman u glavni turnir Otvorenog prvenstva Kine vrednog 4.720 380 dolara.

Malo je nedostajalo da sezonu završi finalom, možda i titulom u Tijanđinu koji je poslednji turnir za Bojanu u ovoj sezoni.

“Azija je uvek posebna za mene, uvek sam pravila dobre rezultate na ovom kontinentu, tako i u finišu ove godine. Put u Peking je bio zaista neverovatan, nisam ni očekivala da ću se naći u kvalifikacijama, kad su mi javili, nije bilo drugog izbora već bez odmora i pravo sa meča koji sam izgubila u Taškentu na avion, pa iz aviona ponovo na mečeve. Nisam očekivala da ću nakon toliko sati nespavanja i provedenih na terenu i avionu zabeležim sjajan rezultat, ali nisam odustajala, borila sam se poslednjim atomima snage i na kraju se isplatilo, ostvarila sam prolaz u glavni turnir gde sam u prvom kolu igrala protiv sjajne, odmorne i raspoložene Voznijacki, a tu je mene stigao sav umor i nisam pružila partiju koju sam mogla i kako sam i pre igrala protiv nje i pobeđivala. Usledio je Tijanđin, polufinale protiv Kovinić, igrale smo obe sjajno, na kraju kod mene mali pad koncentracije, Danka je otišla zasluženo u finale, ja čekam novu sezonu i nove prilike”, kaže Bojana.

Pored nastupa na turnirima u Australiji, reprezentaciju očekuje i meč prvog kola Fed kupa protiv selekcije Španije (6. i 7. februar 2016). Protivnik je zaista jak.

“I jak i nezgodan. Želim da pomognem reprezentaciji, kao što sam to uvek činila. Kada kažem da želim da pomognem reprezentaciji to podrazumeva da budem potpuno zdrava. Jer, samo tako i pod tim uslovima, mogu da se stavim na raspolaganje selektoru Ječmenici. Ukoliko bismo nastupili u najjačem sastavu, a tu podrazumevam nastupe Ane i Jelene, bićemo u prilici da savladamo renomiranog protivnika”.

Bojana trenutno zauzima 76. poziciju na WTA listi. Od naredne sezone, s pravom očekuje da se na listi spusti i ispod najboljeg renkinga karijere, kada je bila 32. na svetu.

“Želja mi je da se dobro pripremim za 2016, da sve treninge odradim po planu, a onda sam uverena, da ću napredovati na WTA listi i premašiti svoj najbolji renking. Ne branim puno poena iz 2015. tako da mi i to omogućuje napredak, uz naravno igru od koje očekujem da bude na visokom nivou, a najveća želja mi je odlazak na Olimpijske igre u Rio. Verujem da će uspeti ostvariti plasman na OI i da će mi Rio poželeti dobrodošlicu”, zaključila je Bojana Jovanovski.

Pogledajte najzanimljivije detalje sa Bojaninog meča sa Dankom Kovinić.

Kurir

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *